zondag 14 februari 2010

Ding 23 Afronding

5 maanden gelden ben ik aan 23 dingen begonnen,hoewel ik via Ina al wat gehoord had over deze cursus en op haar blog had gekeken dacht ik niet leuk , ga ik ook doen. Maar ja het moest en zo begon ik dus op 15 september aan 'mijn 23 dingen'.

Wat viel het me vaak tegen , kostte het me veel tijd en lukte lang niet alle dingen, ik heb aan heel veel dingen geroken, gesnuffeld , veel filmpjes gezien, mooie sites bekeken en" mijn eigen weblog gemaakt".

Ook de aanmoedigingen van Sylvie en Ina  en  af en toe als er tijd was even over praten met de anderen die ook aan "het 23 dingen"waren heeft me geholpen om verder te gaan.
ER waren zoveel nieuwe dingen, een paar ervan had ik al gedaan en van andere dingen had ik al gehoord of gelezen. Maar wat een mogelijkheden , maar daar ga ik me nog verder in verdiepen denk ik nu de druk eraf is om de cursus op tijd af te ronden .Heb helaas ook weinig op de blogs van collega's gekeken maar dat ga ik ook zeker doen want er staan prachtige verhalen op.

Mijn favorieten zijn : Librarythings, Dizzie ,aquabrowser , last.fm  omdat ik veel  muziek luister en voor de muziekafdeling ook een leuke uitbreiding kan zijn om alles over een artiest bij elkaar te hebben. Librarything omdat het over boeken gaat , ons werk, en lijstjes kan aanleggen,kijken wat een ander over een boek te zeggen heeft etc.Ik ben ook weer dingen vergeten, maar dit is een eerste kennismaking met en er moet nu verder aan gewerkt gaan  worden door ons.

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Leestje, eindelijk af.
    Misschien ben je nu wel blij dat het MOEST zodat je nog leuke dingen hebt ondekt en weet waar men over praat in de bieb. Als er straks mee gewerkt wordt is het tijd om er dieper in te duiken maar is het je niet onbekend.
    Goede gedaan meisje.........

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Leestje!
    Het is je gelukt! Van harte proficiat!
    Ik vond het ook een leuke kennismaking en het smaakt naar meer. Ben benieuwd hoe het verder allemaal zal gaan.....
    Groetjes van Roseboompje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi-hoi, ik zei het gisteren al "live", maar nu dan ook hier: heel goed gedaan! Ik weet hoe moeilijk je dit soort nieuwe (!) dingen vindt, maar je hebt je er prima doorheen geslagen.
    Leuk dat je allerlei internetnieuwtjes (die jou nu extra opvallen) in je blog opnam. Hopelijk komt er straks een wiki?, blog? waarin we elkaar op de hoogte kunnen houden van dergelijke interessante nieuwsberichten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Leestje, Hartelijk gefeliciteerd met het afronden van de cursus, wat een fijn gevoel geeft dat hé, eindelijk weer tijd voor andere dingen, maar je zal zien dat je steeds vaker de computer gaat gebruiken, bij mij werkte dat wel zo. Nou groetjes en tot gauw Rosemarijn

    BeantwoordenVerwijderen