maandag 7 december 2009

Web 2.0 Twitter Ding 12

Nadat ik het   filmpje over Twitter heb bekeken en gelezen waarvoor je het gebruikt ben  ik  op de twittersite  van het Vredespaleis gaan kijken naar wat tweets. Toen een account aangemaakt , dat lukte me na enige pogingen gelukkig wel.

Vanmorgen veel tweetjes, dus ik denk niet dat ik dat account lang zal bewaren.
Omdat ik een fan ben van radio 2 daar op zoek gegaan naar" twitterende presentatoren" en me aangemeld bij de strepen van Frits (Spits) en (Knooppunt ) Bart Kranenbarg als volger.

Ik zal het prive niet gaan gebruiken, die "korte updates over je leven" vind ik niet zo van belang , maar op het werk kan het wel makkelijk zijn om kort wat mee te delen aan iedereen. Dat het jongelui nu aanspreekt omdat het via mobieltje kan , begrijp ik wel.

3 opmerkingen:

  1. Dag Leestje, ook ik heb maar kort zo'n twitteraccount gehad, maar ben er niet toe gekomen om BN-ers te volgen: ik volg vanleestje nu om het te proberen. Kijken of dat lukt zonder opnieuw een account aan te maken. Het genoegen zal niet van al te lange duur zijn, denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps, de link werkt niet bij mij. Jammer, zal wel aan mij liggen; ik heb een zondaglang een hevig gevecht had met mijn nieuwe computer om deze in mijn thuisnetwerkje opgenomen te krijgen. En ik heb verloren en de handdoek in de ring gegooid. Voorlopig even alleen leuke dingen, zoals naar Julien Clerc kijken, hier naast me, door jou zo handzaam op het scherm getoverd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben bang dat het niet aan Nel P. en/of haar nieuwe pc ligt; noch de link noch de widget leidt naar jouw account. Doe je nog een poging? Ik wil je graag volgen!

    BeantwoordenVerwijderen