vrijdag 11 december 2009

Ding 13 en 14

Nou eindelijk eens iets wat ik al gebruik . Via live messenger chat ik af en toe met familie en bekenden.
In het begin heel leuk, je wilt dan alles leren, maar ik moet zeggen dat ik het nu niet veel meer gebruik . Het is wel handig dat je jezelf off-line kunt zetten en mocht iemand zich aanmelden met wie je wel wilt chatten kan dat.

Op het werk chatten.? Ik doe het liever persoonlijk/telefonisch/per mail aan de balie maar wie weet is het wel handiger dan ik nu denk , hoewel persoonlijk contact voor mij( en volgens mij ook gelukkig nog voor veel leners)toch het fijnst is.

Ik heb bij Pieternel en Tonnie hun documenten op googledocs bekeken en er wat over gemaild. Zelf heb ik geen documenten prive (gebruik mijn pc hoofdzakelijk om te surfen op het net en emailen)maar voor het werk is het makkelijk om er samen aan te werken en idee(e)n aan te leveren en niet zoveel mails meer te ontvangen/sturen .Maar om er prive zaken op te zetten dat denk ik niet.Het filmpje was gelukkig weer erg duidelijk en zo zie je nog eens wat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten