zondag 27 december 2009

Web 2.0 Ding 17


Wat een ontzettende hoeveelheid aan sites zeg. Ik heb gekeken bij Web 2.0 Awards 2008. Heb onder de catagorie Genealogy gekeken en zag dat de familie van Leest vooral in Brabant zich spontaan had aangemeld bij deze site .

Daarna onder de muziek indeling wat gesnuffeld kwam uit bij http://www.last.fm/. Heel erg leuk om alles over een artiest of groep te vinden ,o.a  biografie, foto's video's albums, concerten,  nieuws , je kunt er heel veel meedoen (mocht je je vervelen).

Voor de muziekafdeling wel bruikbaar, hoewel je op you tube  en google natuurlijk ook veel kan vinden., maar hier alles bij elkaar, is handiger natuurlijk.

1 opmerking:

  1. Ondanks dat coach I. jou al behoorlijk aanmoedigt wil ik ook een aandeel leveren. Ik weet dat je behoorlijk opzag tegen al deze (vreemde) "dingen" en dat stukjes schrijven niet echt "jouw ding" is; ik heb daarom extra bewondering voor de manier waarop je deze cursus opgepakt hebt. Petje af, Leestje!
    Op Twitter heb ik je helaas nog niet kunnen vinden, maar je persoonlijke stukjes tussendoor zijn ook erg leuk om te lezen.
    Fijne verjaardag gehad?

    BeantwoordenVerwijderen