zondag 6 december 2009

Web 2.0 Ding 11


Wiki. Na het filmpje bekenen te hebben(heel duidelijk trouwens) ben ik naar de site van bibliotheek Deventer gegaan en daar  hun wikisite gezien. Ik heb bij onderwerp autisme gekeken omdat de zoon van mijn vriendin autistisch is.

Er was heel veel te vinden , filmpjes,  verwijzingen naar allerlei hulpverleners, boeken voor kinderen en volwassenen en allerlei links.

Ook ben ik naar 23 dingen favoriete hobby's gegaan en heb daar wat over boeken lezen (origineel he) bijgeschreven.Ik zou dit wel met bekenden willen doen ,maar niet met vreemden die dan zomaar wat van jou kunnen wijzigen/toevoegen. Voor het werk kan het wel goed werken als je samen een opdracht moet uitvoeren , kan ieder zijn ideeen spuien en samen kom je dan tot het eindresultaat.

1 opmerking:

  1. Hoi Netty, gaat goed zo, grappig ik lees bij jullie ook nog weleens dingen die ik niet ken.......! Houd de vaart erin (ik ga lekker uitrusten) tot over een week.

    BeantwoordenVerwijderen