zondag 10 januari 2010

web 2.0 Ding 19 social network, vervolg

Dizzie.nl

Dé boekencommunity voor recensies, collecties, vrienden, boeken zoeken, bloggen, boektrailers
 
Ja ik heb me ,na lang beraad " bij Dizzie aangemeld.. Ik ben zelf ook helemaal dizzy na zoveel gelezen te hebben op allerlei "vriendensites' ofwel 'social networks".Maar om me nu aan te melden op zo'n site om te melden wat me dagelijks bezighoud of voor fotoos of muziek nee nog even niet,want dan moet ik straks ook weer gaan "ontvrienden " dus vandaar gekozen voor dizzie, omdat dat een network is voor boeken -en boekenliefhebbers. Ook hier kan je Toplijsten bekijken ,boeken toevoegen, op auteur zoeken, recenties en interviews lezen, dus dat spreekt me nu even meer aan dan hyves/facebook, maar na de cursus ga ik zeker nog eens rondneuzen.
Dit is zeker  een leuke site voor veel bibliotheekleners lijkt me.Hier kan je wat mee als bibliotheek.

1 opmerking:

  1. ha Leestje, doe je dit dan naast librarything? of laat je die "vallen"? ben gewoon nieuwsgierig hoor, groetjes & trusten

    BeantwoordenVerwijderen