zaterdag 28 november 2009

Web 2.0 ding 9

Nu ik al wat gedaan heb, moet ik zeggen dat ik beter oplet als ik op een site zit , of er b.v. feeds zijn (weet nu tenminste wat dat voor nut heeft) waar ik me voor aan kan melden.

Ook een blogg maken was leuk en nu natuurlijk steeds veranderen en verfraaien.
Fotoos al die mogelijkheden spannend en tijdrovend.

Ikdenk dat ik deze dingen die ik tot nu toe heb "geleerd"vooral prive zal gebruiken .Als het straks voor het werk nodig is zal ik steeds moeten herhalen en terugkijken zodat het een gewoonte gaat worden. Maar ik ga verder met ding 10.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Leestje
    Jij hebt er ineens de vaart in! Voor je het weet ben je bij ding 23. Ik voel me net een slak. Succes verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Grietje Mus.

    Noi ik had even wat tijd afgelopen weekend doordat er een afspraak niet doorging. Maar jou inhalen dat gaat niet lukken en is ook niet mijn bedoeling. Jij ook succes verder

    BeantwoordenVerwijderen