maandag 30 november 2009

web 2.0 nummer 10


Nou dat viel niet mee hoor met delicious, maar ik blijf proberen. Heb wel het idee als je prive veel favoriteen hebt dat het handig is en op het werk zeker ook. Maar hoeveel tags moet je toevoegen is er een maximum aantal en doe je dat in overleg. Ik ga gauw op Stadspoort kijken want daar hebben ze het al toegepast hoorde ik.

Ik denk dat als ik er de tijd voor neem ik het prive wel ga gebruiken.

Mijn delicious account? is http.delicious.com/nettyvan leest.Kan dat kloppen?

3 opmerkingen:

  1. wauw, het ziet er hier al gezellig (en lekker) uit!! groetjes & veel plezier hier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bonbonblogje. Wat doe jij zolaat nog achter de computer? Mijn blog kan nog lang niet tippen aan die van jou, maar ik probeer het zo goed mogelijk te doen. Tot gauw Leestje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blij dat je er weer bij bent, lady L. (zal ik maar zeggen) en volgens mij ben je al meteen goed op dreef. "Delicious" is niet echt het simpelste, maar gelukkig heb je al meteen iets anders van Dilluzjus aangeboord, gezien de illustratie.
    Dáár voel ik veel voor.

    BeantwoordenVerwijderen